Bloggvänner

fredag 27 januari 2012

No need for panic!

Till Filifjonkan, som alltid väntar sig att den Stora Katastrofen ska inträffa, en liten No Panic-väska! Likt mig själv byter Filifjonkan ofta väska, och då är det bra att i en handvändning kunna flytta över "överlevnadskitet" till den nya väskan, utan överdriven tidsspillan. En No Panic-väska kan lätt svälja både hårsnoddar, bindor, våtservetter, halstabletter, huvudvärkstabletter, You name it!  
En bra-ha-grej!


Filifjonkan känner Katastrofen närma sig, spänningen ligger i luften, hon kan nästan känna doften av åska och elektricitet...men No Panic!

3 kommentarer:

  1. Den var allt en härlig väska - både applikationen och tanken bakom. Kul!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken grej! Har en Filifjonkanväska men inte alls med nån fin Filifjonka på! Kan säga att jag är inte bara ganska grön av avund!

    SvaraRadera
  3. Känner genast att jag också behöver en No panic-väska. Jätterolig - vilka fina saker du gör. Nu ska jag botanisera vidare på din blogg!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad, då blir jag glad!
Det är alltid kul se om nån läst mina funderingar;-)

Du kan kommentera även om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress. Klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå!
Åsa